Siirry sisältöön

Palaute ja asiakaskokemus

Kerro, kuinka onnistuimme. Mielipiteesi on meille tärkeä!

Kerro meille kokemuksestasi – mielipiteesi on tärkeä!

Laadukas palvelu ja hoito ovat toimintamme lähtökohtia. Asiakaspalautteen keräämisen keskeisin tavoite on sen laaja hyödyntäminen toiminnan kehittämisessä, palveluiden jatkuvassa parantamisessa ja uuden innovoinnissa. 

Älä kirjaa palautelomakkeille henkilötietojasi tai muuta arkaluonteista tietoa. Hoito- tai asiakassuhdetta koskevissa asioissa ole yhteydessä sinua palvelevaan yksikköön.

Voit antaa palautetta Keusoten palveluista seuraavin tavoin:

  • Keusoten digitaalisella asiakaspalautelomakkeella
  • Keskustelemalla henkilökunnan kanssa
  • Käyttämällä asiakaspalautelaitetta Keusoten toimipisteessä
  • Täyttämällä paperisen palautelomakkeen ja palauttamalla sen Keusoten toimipisteeseen
  • Tekstiviestipalaute yleisimmissä puhelinpalveluissa

Käsittelemme palautteet viiden arkipäivän kuluessa. Käsittelemme ja säilytämme tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti.

Keusoten asiakaskokemus

Kuvaaja Keusoten asiakaskokemuksen kehityksestä. Keusoten NPS oli 47 vuonna 2023. Keusoten NPS on tammi- helmikuussa 55.
Keusote mittaa asiakaskokemusta nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS-mittari kertoo, miten suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Keusoten palvelua. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100 ja 100 väliltä. Mitä korkeampi lukema on, sitä useampi asiakas kertoo suosittelevansa Keusoten palvelua.