Palaute ja asiakasosallisuus

Kehitä kanssamme – kerro meille asiakaskokemuksestasi! Mielipiteesi on meille tärkeä.

  1. Voit antaa palautetta:

Huomioithan palautetta antaessasi:

  • Sähköisissä asiakaspalautelomakkeissa yhteys on suojaamaton, joten älä palautetta tätä kautta, jos viestisi sisältää sinun tai läheisesi hoitoon, palveluun tai asiakkuuteen liittyviä yksityiskohtia. Älä myöskään laita palautteeseen henkilötunnusta. Nämä tiedot poistamme tietosuojaselosteessa kuvatun mukaisesti. Lisätietoja saat täältä: Keusote/tietosuoja 
  • Tietosuojasyistä henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei vastata palautejärjestelmän kautta, vaan tuolloin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan toimipisteeseen.
  • Varattua hoito- tai tutkimusaikaa ei voi perua palautelomakkeella.
  • Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä suoraan kyseiseen yksikköön tai myös potilas- ja sosiaaliasiamieheen.
  1. Palautteen käsittely

Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti. Palaute käsitellään siinä yksikössä, jota se koskee.

  1. Vastaus palautteeseen

Voit antaa palautteen nimettömänä mutta jos haluat vastauksen, muistathan jättää yhteystietosi lomakkeelle, niin otamme sinuun yhteyttä.
Käsittelemme tietojasi tietosuojaselosteessa kuvatun mukaisesti. Lisätietoja tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä Keusotessa: Keusote/tietosuoja

  1. Mihin palaute johtaa

Palautteet auttavat kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluja. Saatuja tietoja hyödynnetään muun muassa asiakaspalvelussa, palvelujen kehittämisessä ja johtamisessa.

Mitä tehdä, jos on tyytymätön saamaansa hoitoon, palveluun tai kohteluun?

Päivitetty 23.1.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 
Laskutus:

Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694

Operaattorin Telia/CGI tunnus:
003703575029


Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
003728449694
PL 299
02066 DOCUSCAN