Kehitä kanssamme – kerro meille asiakaskokemuksestasi! Mielipiteesi on meille tärkeä.
1. Voit antaa palautetta:
• Keskustelemalla asiasta toimipisteiden henkilökunnan kanssa
• Keusoten nettisivujen kautta:
• ROIDU asiakaspalautelaitteilla, jota on osassa toimipisteitä
• Paperisilla palautelomakkeilla
2. Palautteen käsittely ja siihen vastaaminen
- Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti. Palaute käsitellään siinä yksikössä, jota se koskee.
- Voit antaa palautteen nimettömänä mutta jos haluat palautteeseesi vastauksen, muistathan lisätä nimesi, puhelinnumerosi ja/tai sähköpostiosoitteesi. Otamme sinuun yhteyttä 5 arkipäivän kuluessa.
- Tietosuojasyistä henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei vastata palautejärjestelmän kautta
Huomioithan palautetta antaessasi:
- Sähköisissä asiakaspalautelomakkeissa yhteys on suojaamaton, joten ethän anna palautetta tätä kautta, jos viestisi sisältää sinun tai läheisesi hoitoon, palveluun tai asiakkuuteen liittyviä yksityiskohtia.
- Älä myöskään laita palautteeseen henkilötunnusta. Käsittelemme ja säilytämme tietoja tietosuojaselosteessa kuvatun mukaisesti. Lisätietoja saat täältä: Keusote/tietosuoja
- Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä suoraan kyseiseen yksikköön tai myös potilas- ja sosiaaliasiamieheen.
- Huom! Varattua hoito- tai tutkimusaikaa ei voi perua palautelomakkeella.
- Lastensuojeluilmoitusta tai huoli-ilmoitusta ei voi tehdä palautelomakkeen kautta.
- Suosittelemme Chrome- tai Firefox-selaimen käyttöä.
Mitä tehdä, jos on tyytymätön saamaansa hoitoon, palveluun tai kohteluun?
3. Mihin palaute johtaa
Palautteet auttavat kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluja. Saatuja tietoja hyödynnetään muun muassa asiakaspalvelussa, palvelujen kehittämisessä ja johtamisessa.