Nettipalvelu

Käytössämme on nettipalvelu, jonka kautta voit ottaa yhteyttä terveydenhuollon ammattilaiseen 24/7, silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Voit ottaa vastaanottopalvelujen nettipalvelussa yhteyttä seuraavissa asioissa:

  • vaivan tai sairauden hoito
  • sairauslomatodistus äkillisen sairauden vuoksi itselle tai lapselle
  • pitkäaikaissairauden hoito
  • lääkärintodistukset ja lausunnot
  • rokotus- ja terveysneuvonta
  • tutkimustulosten kysely
  • reseptin uusiminen
  • varatun ajan peruminen tai siirtäminen

Voit ottaa hammashoidon nettipalvelussa yhteyttä seuraavissa asioissa:

  • suun vaivojen hoito
  • rikkoutunut hampaiden oikomiskoje tai proteesi

    Näin asioit nettipalvelussa:

    1. valitse asioinnin aihe
    2. seuraa ohjeita ja kerro palvelun pyytämät tiedot 
    3. otamme sinuun yhteyttä puhelimitse tai tekstiviestillä viimeistään seuraavaan arkipäivään klo 16 mennessä

    Jos oireesi vaatii kiireellistä hoitoa, palvelu keskeytyy ja neuvoo sinua ottamaan yhteyttä päivystykseen.

    Palvelun käytön tuloksena voi olla esim. itsehoito-ohje, lähete laboratorioon tai aika lääkärille.

    Päivitetty 24.3.2020 Tulosta

     
     


    Sandelininkatu 1, PL 46
    05800 Hyvinkää
    kirjaamo@keusote.fi
    Vaihde p. 019 711 0000,
    ma-pe klo 8-16

    Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

     
    Laskutus:

    Verkko-osoite ja tunnus:
    OVT tunnus: 003728449694

    Operaattorin Telia/CGI tunnus:
    003703575029


    Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
    Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
    003728449694
    PL 299
    02066 DOCUSCAN