Laskutiedustelut

Osto- ja myyntilaskutiimin asiakaspalvelun yhteystiedot

p. 040 767 9744 (viestipalvelu)
ostolaskut@keusote.fi
asiakaslaskut@keusote.fi

Laskutusosoite

Mikäli olet tyytymätön potilasmaksuun, ohje oikaisun pyytämiseen (Pdf)

Maksukatto

Terveydenhuollon asiakasmaksujen maksukatto -ohje 2020 (Pdf)

Maksuaika

Asiakasmaksuihin voidaan harkinnanvaraisesti ja poikkeustilanteessa myöntää laskusta poikkeavaa maksuaikaa laskun saajan tai hänen asioidenhoitajansa niin pyytäessä. Maksuajan pidennyksen myöntäminen on kertaluonteinen päätös. Perintätoimet voidaan käynnistää välittömästi, mikäli sovittua maksuaikataulua ei noudateta.

Maksuaikaa on pyydettävä ennen laskun siirtymistä perintään. Maksuaikasopimuksen teon edellytyksenä on se, että asiakas on hoitanut mahdolliset aiemmat maksuaikasopimukset sovitusti. Myönnetyltä maksuajalta peritään viivästyskorkoa. Viivästyskorko laskutetaan erillisellä laskulla.

Perintä

Mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä se siirtyy perintään. Perintätoimisto lähettää asiakkaalle maksumuistutuksen ja hoitaa perintätoimet. Perintätoimistosta tulleiden laskujen tiedustelut perintätoimiston laskulla olevaan puhelinnumeroon.

Lääkekatto ja KELA:n matkakorvaukset

Lääkkeiden vuosiomavastuusta (lääkekatto) lisätietoja KELA:sta

KELA:n matkakorvauksista lisätietoja KELA:sta  

Päivitetty 24.1.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 

 
Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694


Operaattorin (CGI) välittäjätunnus: 003703575029
Operaattori CGI Suomi Oy


Paperilaskut:
Keski-Uudenmaan sote ky
Ostolaskujen käsittely
PL 1, 05801 Hyvinkää


Laskujen liitteet lähetetään:
Keski-Uudenmaan sote ky
PL 46, 05801 Hyvinkää