Keusoten Tuusulan toimipisteisiin uuden ajan asiakas- ja potilastietojärjestelmä Apotti

Tältä sivulta löydät tietoa Apotista, hankkeen etenemisestä ja järjestelmän tulevasta käyttöönotosta.

Apotti-logo

Senioripariskunta katselee tablettitietokonetta sohvalla.Keusoten uusi, Tuusulan vanhat asiakas- ja potilastieto-järjestelmät korvaava Apotti-järjestelmä otetaan käyttöön keväällä 2021. Järjestelmän käyttöönotto Tuusulan toimipisteissä on siirtynyt alkuperäisestä aikataulusta koronaviruspandemian vuoksi. 

Apotti on maailman ensimmäinen alueellisesti yhtenäinen sosiaali- ja terveydenhuollon tietojärjestelmä, joka korvaa lukuisia keskenään kommunikoimattomia ja osittain vanhentuneitakin nykyisiä järjestelmiä.

Uusi yhtenäinen asiakas- ja potilastietojärjestelmä tuo asiakasta tai potilasta koskevan tiedon ammattilaisen saataville tietosuojan sallimissa rajoissa hoito- ja palvelupaikasta riippumatta. Tällä on suuri merkitys asiakas- ja potilasturvallisuuden sekä hoidon ja palvelun laadun kannalta.

Naislääkäri tutkii vauvan korvaa korvalampulla.Apotissa ovat mukana Tuusulan lisäksi HUS Helsingin yliopistollinen sairaala, Helsinki, Vantaa, Kirkkonummi, Kauniainen ja Kerava.

Sivusto täydentyy hankkeen edetessä.

Päivitetty 17.4.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi
Vaihde p. 019 711 0000,
ma-pe klo 8-16

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 
Laskutus:

Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694

Operaattorin Telia/CGI tunnus:
003703575029


Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
003728449694
PL 299
02066 DOCUSCAN