Asiointi/ajanvaraus

Netissä asiointi

Käytössämme on nettipalvelu, jonka kautta voit ottaa yhteyttä terveydenhuollon ammattilaiseen 24/7, silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Voit ottaa yhteyttä seuraavissa asioissa:

  • vaivan tai sairauden hoito
  • sairauslomatodistus äkillisen sairauden vuoksi itselle tai lapselle
  • pitkäaikaissairauden hoito
  • lääkärintodistukset ja lausunnot
  • rokotus- ja terveysneuvonta
  • tutkimustulosten kysely
  • reseptin uusiminen
  • varatun ajan peruminen tai siirtäminen

Näin asioit nettipalvelussa:

  1. valitse asioinnin aihe
  2. seuraa ohjeita ja kerro palvelun pyytämät tiedot 
  3. otamme sinuun yhteyttä puhelimitse tai tekstiviestillä viimeistään seuraavaan arkipäivään klo 16 mennessä

Jos oireesi vaatii kiireellistä hoitoa, palvelu keskeytyy ja neuvoo sinua ottamaan yhteyttä päivystykseen.

Pääset nettipalveluun TÄSTÄ!

Puhelimitse asiointi

Hoitaja arvioi asiakkaan tilanteen ja hoidon tarpeen kiireellisyyden puhelimessa. Arvion perusteella asiakkaalle annetaan omahoitoa tukevaa terveysneuvontaa, varataan aika kiireettömälle vastaanotolle tai akuuteissa asioissa ohjataan/varataan aika vastaanotolle.

Oma terveysasema määräytyy kotiosoitteen mukaan.Yhteydenotto puhelimitse omaan terveysasemaasi ja ajanvarauskäytännöt vaihtelevat vielä tällä hetkellä asuinkunnastasi riippuen, alta löydät kuntakohtaiset tiedot.

Koronahoitopuhelin

Keusoten alueen asukkaille on avattu uusi koronahoitopuhelin 019 226 0099. Puhelin on avoinna joka päivä klo 8-20. Soita koronahoitopuhelimeen mikäli sinulla on ylähengitystieinfektio ja et pärjää enä kotihoito-ohjeilla.  

Varatun ajan peruminen

Vastaanottoaika pitää perua edellisenä päivänä klo 15 mennessä. Vastaanottoajan  voi peruuttaa nettipalvelun kautta tai puhelimitse.   

Peruuttamattomasta lääkärin vastaanottoajasta peritään 50,80 euron maksu.

Kuntakohtaiset yhteystiedot ja palveluajat löytyvät nuolivalikosta.

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Puhelimitse asiointi

Yhteydenotot
puh. 019 459 3939

ma-pe klo 8-16

Käytössämme on takaisinsoittojärjestelmä.

Varatun ajan peruminen

Varattu aika tulee perua edellisenä päivänä klo 15 mennessä. Ajan voit perua

  • tekstiviestillä numeroon 045 7396 5985
  • eTerveyden kautta
  • soittamalla terveysasemalle ja jättämällä viestin ajanperuutuspalveluumme

Kun perut aikaa, ilmoita seuraavat asiat:

  • nimesi,
  • syntymäaikasi, 
  • aika (päivä, kellonaika), jonka haluat perua
  • syy, miksi perut ajan 

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Jos sinulla on oma hoitovastaava lähetä viesti hänelle suoraan:

Terveysasemapalvelut, viestintä hoitovastaavan kanssa

Puhelimitse asiointi

Yhteydenotot

p. 09 2719 3666

Joka päivä klo 8–20
 

Varatun ajan peruminen

  •  p. 09 2719 3666 (24/7)
  • aika tulee perua viimeistään edellisenä päivänä klo 15

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Jos sinulla on oma hoitovastaava lähetä viesti hänelle suoraan:

Terveysasemapalvelut, viestintä hoitovastaavan kanssa

Puhelimitse asiointi

Yhteydenotot

p. 040 314 5830

ma - pe klo 8-16

Varatun ajan peruminen
  • nettipalvelun kautta, sähköpostitse ajanperuutus.mantsala@keusote.fi tai puhelimitse
  • aika pitää perua viimeistään edellisenä päivänä klo 15 mennessä

 

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Puhelimitse asiointi

Yhteydenotot

ma-pe klo 8-15

Oma väestövastuualueen ajanvarausnumero (tiimi) määräytyy katuosoitteen mukaan. Tiimeihin kuuluu kolme-neljä lääkäriä, kaksi sairaanhoitajaa ja terveydenhoitaja.  

Hae ajanvarausnumerosi ensisijaisesti alla olevasta katuluettelosta tai vaihtoehtoisesti kysy terveysneuvonnan puhelimesta (09) 2500 3295 klo 8-18.

Ajanvarauksessa on käytössä takaisinsoittojärjestelmä. Soittaessanne ajanvaraukseen kuulette nauhoitteen, jossa kerrotaan miten pitää toimia, jotta puhelinnumeronne tallentuu järjestelmään. Soitamme takaisin saman päivän aikana.

Nurmijarvi-omalaakari_katuluettelo_1_2_2019.pdf

Kirkonkylä

Klaukkala

Rajamäki

Tiimi 1, (09) 2500 3901

Tiimi 1, (09) 2500 3291

Tiimi 1, (09) 2500 3601

Tiimi 2, (09) 2500 3902

Tiimi 2, (09) 2500 3292

 

 

Tiimi 3, (09) 2500 3293

 

Sähköinen ajanvaraus (Kansalaisen terveyspalvelu, johon kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella)

Varatun ajan voit perua
  • puhelimitse viimeistään edellisenä päivänä klo 15.

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Jos sinulla on oma hoitovastaava lähetä viesti hänelle suoraan:

Terveysasemapalvelut, viestintä hoitovastaavan kanssa

Puhelimitse asiointi

Yhteydenotot

puh. 040 314 5810

ma–ke klo 8–14, to–pe klo 8–13

Varatun ajan peruminen
  • nettipalvelun kautta, sähköpostitse ajanperuutus.mantsala@keusote.fi tai puhelimitse
  • aika pitää perua viimeistään edellisenä päivänä klo 15 mennessä

Netissä asiointi

Nettipalvelu

Puhelimitse asiointi

Ajanvaraus lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotolle

Jos sinulla on oma yhteyshenkilö

1) Lähetä yhteydenottopyyntö nettipalvelun kautta tai

2) Soita omalle yhteyshenkilöllesi

Yhteyshenkilöt_11_2019

Jos sinulla ei ole omaa yhteyshenkilöä tai olet hukannut hänen yhteystietonsa

1) Lähetä yhteydenottopyyntö nettipalvelun kautta tai

2) Soita puhelinpalveluun p. 09 8718 3900 

ma-pe klo 8-16

Puhelinpalvelussa on takaisinsoittojärjestelmä, jolloin sinulle soitetaan takaisin saman päivän aikana.

Varatun ajan peruminen

nettipalvelussa tai puhelimitse viimeistään edellisenä päivänä klo 15 mennessä.

Päivitetty 27.5.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 
Laskutus:

Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694

Operaattorin Telia/CGI tunnus:
003703575029


Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
003728449694
PL 299
02066 DOCUSCAN