Veteraanipalvelut

Rintamaveteraaneille on tarjolla yleisten sosiaali- ja terveyspalvelujen lisäksi erityisiä veteraanipalveluja. Palvelut ovat kotona asumista tukevia hoiva- ja tukipalveluja, kuntoutuspalveluja sekä erilaisia alennuksia ja korvauksia. Palvelut järjestetään rintamaveteraanille yksilöllisen tarpeen mukaisesti.

Erityiset veteraanipalvelut on suunnattu rintamatunnuksen omaaville veteraaneille. Rintamaveteraanien lisäksi erityisiä etuuksia, korvauksia ja palveluja saavat myös sotainvalidit ja miinanraivaajat. Palveluja voi saada omaan kotiin, mutta myös palveluasumiseen tai laitoshoitoon.

Rintamatunnuksettomat veteraanit, veteraanien puolisot ja lesket käyttävät pääsääntöisesti yleisiä sosiaali- ja terveyspalveluja sekä kunnan tarjoamia hyvinvointipalveluja. Veteraanijärjestöillä on toimintaa ja palveluja myös näille veteraaniryhmille.

Ikääntyneiden asiakasohjauksen työntekijä antaa ohjausta ja neuvontaa rintamaveteraaneille kaikissa kuntoutukseen liittyvissä asioissa ja heille kuuluvien sosiaali- ja terveyspalvelujen hakemisessa.

Veteraani tai hänen läheisensä voi olla yhteydessä suoraan ikääntyneiden asiakasohjaukseen neuvonnan ja ohjauksen tarpeessa tai palvelutarpeen arvioinnin järjestämiseksi. Kuntakohtaiset yhteystiedot löydät valikosta.

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätiedot asiakasohjauksesta:

p. 019 459 4930 ma-pe klo 9-15
seniorineuvonta.hyvinkaa@keusote.fi

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätiedot asiakasohjauksesta:

p. 040 315 3000 arkisin klo 9-11 
seniorineuvonta.jarvenpaa@keusote.fi 

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätiedot asiakasohjauksesta:

p. 040 314 6703, ma-pe klo 8-9
seniorineuvonta.mapo@keusote.fi

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätiedot asiakasohjauksesta:

p. 040 317 2219, ma-to klo 8-15.30, pe klo 8-15
seniorineuvonta.nurmijarvi@keusote.fi

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätietoja asiakasohjauksesta:

p. 040 314 6703, ma-pe klo 8-9
seniorineuvonta.mapo@keusote.fi

Turvapuhelinpalvelun voi hankkia itse suoraan palveluntuottajalta.

https://www.stella.fi/turvalaitteet/turvapuhelin tai puhelin 010 408 8117 (ma-to klo 8-16)

Lisätiedot asiakasohjauksesta:

p. 040 314 4678 tai 040 314 4677
seniorineuvonta.tuusula@keusote.fi

Päivitetty 25.9.2019 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 

 
Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694


Operaattorin (CGI) välittäjätunnus: 003703575029
Operaattori CGI Suomi Oy


Paperilaskut:
Keski-Uudenmaan sote ky
Ostolaskujen käsittely
PL 1, 05801 Hyvinkää


Laskujen liitteet lähetetään:
Keski-Uudenmaan sote ky
PL 46, 05801 Hyvinkää