Keusoten asiakasohjaus kiittää kaikkia neuvonnan ja ohjauksen asukaskyselyyn vastanneita. Saimme yli 300 vastausta ja hyvää kehittämisideaa, jotka olemme huomioineet neuvonnan ja ohjauksen toiminnassa. Keusoten keskitetty ja kaikille ikäryhmille kohdistettu asiakasohjaus käynnistyi 2.6.20.
Asukkaiden vastauksissa korostui, että puhelinpalvelun asioinnin toivotaan olevan nopeaa ja luotettavaa sekä asiaansa perehtyneen ammattilaisen ystävällistä neuvontaa ja opastusta. Jatkokehittämistoiveena esitettiin sähköisten palvelujen kehittämistä, jotta yhteydenotot neuvontaan voi tehdä myös ilta-aikaan. Asiakasohjaukselta odotetaan myös kasvotusten annettavaa neuvontaa ” walk in” neuvontapisteissä, joiden sijaintipaikka olisi luontevasti terveysasemat.
Kiitos asukaskehittämistyöhön ilmoittautuneille - tulemme olemaan myöhemmin kesälomien jälkeen yhteydessä asiakasohjauksen jatkokehittämisen merkeissä!
Hyvää kesän aikaa toivottavat asiakasohjauksen pilotin henkilöstö ja hanketoimiston väki.
