Yhteydenottojen määrä Keusoten terveyspalveluihin ennätyksellisen suurta – aiheuttaa viivettä palveluissa

Keusoten yhteydenottojen määrä on nyt suurinta koko pandemian aikana emmekä pysty tällä hetkellä vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin saman päivän aikana. Koronatestaus on myös pahasti ruuhkautunut ja seuraavat testiajat menevät noin 2-4 päivän päähän.

Pyydämme, että asiakkaat odottaisivat kärsivällisesti yhteydenottoamme, ja välttäisivät päällekkäisten yhteydenottojen tekemistä eri kanavia käyttäen, sillä se aiheuttaa palveluiden ruuhkautumista lisää.

Vastausajat sekä puhelinpalvelussa että nettipalvelussa ovat hieman pidentyneet yhteydenottojen valtavasta määrästä johtuen. Vastaamme kuitenkin kaikkiin yhteydenottoihinne. Nettipalvelun kautta tulleisiin kiireellisiin yhteydenottoihin pystymme vastaamaan saman päivän aikana.

Tärkeää on, ettei terveysasemille tulla ilman etukäteen tehtyä yhteydenottoa, jotta tästä ei tulisi tartuntariskiä asiakkaillemme ja henkilökunnalle.

Katso tiedot yhteydenottotavoistamme täältä

Päivitetty 21.8.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi
Vaihde p. 019 711 0000,
ma-pe klo 8-16

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 
Laskutus:

Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694

Operaattorin Telia/CGI tunnus:
003703575029


Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
003728449694
PL 299
02066 DOCUSCAN