Uusi nettipalvelu vastaanottotoiminnassa ja hammashoidossa 2.10.alkaen

Terveyspalveluiden kaikilla vastaanotoilla ja hammashoidossa otetaan käyttöön nettipalvelu 2.10. Palvelu on jo käytössä Tuusulan ja Mäntsälän alueen vastaanotoilla. Palvelun kautta asiakas voi ottaa yhteyttä ja hoitaa erilaisia terveysasioita. Uuden palvelun tavoitteena on tehdä asioinnista sekä hoitoon pääsystä helpompaa ja sujuvampaa.

Nettipalvelun kautta asiakas voi hoitaa yleisimmät terveysasiansa, milloin vain, itselleen sopivimpaan aikaan. Palvelun käyttö on helppoa, se ohjaa selkeästi asiakasta vaihe vaiheelta esittäen erilaisia kysymyksiä. Nettipalvelu tunnistaa myös kiireellistä hoitoa vaativat tilanteet ja neuvoo tällöin asiakkaan ottamaan yhteyttä päivystykseen. Järjestelmä ei vaadi erillistä kirjautumista tai tunnusten luontia. Palveluun voit käydä jo etukäteen tutustumassa osoitteessa www.klinik.fi.

Vastaanottojen nettipalvelun kautta voi ottaa yhteyttä (2.10. alkaen) seuraavissa asioissa:

  • vaivan tai sairauden hoito
  • sairauslomatodistus äkillisen sairauden vuoksi itselle tai lapselle
  • pitkäaikaissairauden hoito
  • lääkärintodistukset ja lausunnot
  • rokotus- ja terveysneuvonta
  • tutkimustulosten kysely
  • reseptin uusiminen
  • varatun ajan peruminen tai siirtäminen

Hammashoidon nettipalvelun kautta voi ottaa yhteyttä (2.10. alkaen) seuraavissa asioissa:

  • suun vaivojen hoito
  • rikkoutunut hampaiden oikomiskoje tai proteesi
  •  

Kerromme nettipalvelustamme vielä tarkemmin Keusoten verkkosivuilla ennen palvelun käyttöönottoa.

Päivitetty 17.9.2019 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 

 
Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694


Operaattorin (CGI) välittäjätunnus: 003703575029
Operaattori CGI Suomi Oy


Paperilaskut:
Keski-Uudenmaan sote ky
Ostolaskujen käsittely
PL 1, 05801 Hyvinkää


Laskujen liitteet lähetetään:
Keski-Uudenmaan sote ky
PL 46, 05801 Hyvinkää