Terveyspalveluiden kaikilla vastaanotoilla ja hammashoidossa otetaan käyttöön nettipalvelu 2.10. Palvelu on jo käytössä Tuusulan ja Mäntsälän alueen vastaanotoilla. Palvelun kautta asiakas voi ottaa yhteyttä ja hoitaa erilaisia terveysasioita. Uuden palvelun tavoitteena on tehdä asioinnista sekä hoitoon pääsystä helpompaa ja sujuvampaa.
Nettipalvelun kautta asiakas voi hoitaa yleisimmät terveysasiansa, milloin vain, itselleen sopivimpaan aikaan. Palvelun käyttö on helppoa, se ohjaa selkeästi asiakasta vaihe vaiheelta esittäen erilaisia kysymyksiä. Nettipalvelu tunnistaa myös kiireellistä hoitoa vaativat tilanteet ja neuvoo tällöin asiakkaan ottamaan yhteyttä päivystykseen. Järjestelmä ei vaadi erillistä kirjautumista tai tunnusten luontia. Palveluun voit käydä jo etukäteen tutustumassa osoitteessa www.klinik.fi.
Vastaanottojen nettipalvelun kautta voi ottaa yhteyttä (2.10. alkaen) seuraavissa asioissa:
- vaivan tai sairauden hoito
- sairauslomatodistus äkillisen sairauden vuoksi itselle tai lapselle
- pitkäaikaissairauden hoito
- lääkärintodistukset ja lausunnot
- rokotus- ja terveysneuvonta
- tutkimustulosten kysely
- reseptin uusiminen
- varatun ajan peruminen tai siirtäminen
Hammashoidon nettipalvelun kautta voi ottaa yhteyttä (2.10. alkaen) seuraavissa asioissa:
- suun vaivojen hoito
- rikkoutunut hampaiden oikomiskoje tai proteesi
-
Kerromme nettipalvelustamme vielä tarkemmin Keusoten verkkosivuilla ennen palvelun käyttöönottoa.