Sosiaalipalvelujen asiakasohjaus käynnistyy 2.6.

Keusoten asiakasohjaus antaa sosiaalipalveluiden neuvontaa ja ohjausta

Keusoten alueen asiakasohjaus palvelee keskitetysti kaikkia kuntalaisia. Asiakasohjaajat arvioivat asiakkaan tilannetta, ja tarjottavan neuvonnan lisäksi ohjaavat tarpeenmukaisten palveluiden piiriin.

Kuntayhtymän tavoitteena on alueen asukkaiden kannalta yhdenmukaisten palveluiden tuottaminen. Asiakasohjauksen avulla tavoitellaan koko alueella yhdenmukaista palveluihin ohjautumista ja palvelutarpeen arviointia.

Alkuvaiheessa neuvontaa ja ohjausta tarjotaan puhelimitse asiakasohjauksen palvelunumeroissa. Vaiheittain yhteydenottokanaviin lisätään Chat, sähköposti ja muut sähköiset yhteydenottolomakkeet.

Nyt kesäkuussa käynnistyvä asiakasohjauksen pilotti on osa Keusoten alueella vuonna 2021 käynnistyvää keskitetyn asiakasohjauksen toimintaa. Neuvontapalveluiden sisältöä kehitetään ja täydennetään pilotoinnin edetessä.

 

Asiakasohjauksen palvelut asiakasryhmittäin 2.6. alkaen

Asiakasohjaus, sosiaalipalveluiden neuvonta ja ohjaus, ma–to 8–15, pe 8–13

  • Lapsiperheet ja nuoret, p. 019 226 0401
  • Työikäiset, p. 019 226 0402
  • Ikäihmiset, p. 019 226 0403
  • Vammaispalvelut, ma–pe 9–14, p. 019 226 0433

 

 

 

Päivitetty 19.5.2020 Tulosta

 
 


Sandelininkatu 1, PL 46
05800 Hyvinkää
kirjaamo@keusote.fi
Vaihde p. 019 711 0000,
ma-pe klo 8-16

Kuntayhtymän Y-tunnus: 2844969-4

 
Laskutus:

Verkko-osoite ja tunnus:
OVT tunnus: 003728449694

Operaattorin Telia/CGI tunnus:
003703575029


Verkkolaskulla näkyvä postiosoite / skannauspalvelu:
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä
003728449694
PL 299
02066 DOCUSCAN